Nova pravila u poslovanju

Poštovani partneri,

Naša i Vaša misija je da brinemo o sigurnosti ljudi i imovine.

Zbog novonastale situacije s korona virusom zamolili bi Vas da se pokušamo pridržavati novonastalih pravila ponašanja, te smanjimo potencijalne rizike zaraze na minimum. Iz tog razloga tvrtka Kamir d.o.o. primorana je uvesti nova pravila u poslovanju sa strankama:

ISPORUKA I PREUZIMANJE ROBE

  • Isporuka se vrši ispred ulaznih vrata skladišta
  • Pravovremeno napraviti narudžbu (telefonom, e-mailom ili putem B2B-a) radi ubrzanja procesa
  • Pozvoniti na zvonce koje se nalazi ispred ulaznih vrata skladišta, držati propisanu udaljenost od djelatnika, kako bi se oprema odložila na pripremljeno mjesto za primopredaju
  • Kontakt s djelatnicima i ulaz u skladišni prostor nisu dozvoljeni

NARUDŽBE ROBE

  • Narudžbe zaprimamo isključivo telefonski, e-mailom ili putem B2B-a

ZAPRIMANJE ROBE NA SERVIS

  • Preuzimanje ili predavanje opreme na ili sa servisa vrši se ispred ulaznih vrata skladišta
  • Pozvoniti na zvonce koje se nalazi ispred ulaznih vrata skladišta ili se telefonski dogovoriti s djelatnicima skladišta
  • Uređaj s pratećom dokumentacijom (servisnim listom) odložiti na za to predviđeno mjesto
  • Servisni odjel će Vas obavijestiti o statusu uređaja na servisu u najkraćem mogućem roku

ODJEL PRODAJE

  • Svu komunikaciju vršiti putem maila ili telefonski
  • Strankama nije dozvoljen ulaz u poslovnicu

Novi način rada primjenjuje se od 20.03.2020.


U nadi da ćemo se čim prije vratiti u normalnu svakodnevicu i normalan život, sve Vas pozdravljamo!