Brisanje uređaja sa Hik-Connect aplikacije

Zbog sigurnosnih razloga, od početka 2020. godine i verzije 3.5 Hik-Connect aplikacije, Hikvision više neće poništavati veze Hikvision uređaja sa računom. Instalater ili korisnik će to morati sam uraditi.

Uređaje je moguće pobrisati sa Hik-Connect accounta na dva načina.

Ukoliko je moguć pristup Hik-Connect računu na koji je dodan uređaj

Jednostavno se ulogirate sa pristupnim podacima, pritisnite tri točkice pored naziva uređaja i odabere Delete Device:

Nije moguć pristup Hik Connect accountu na koji je dodan uređaj

Ukoliko ne znate na koji je račun dodan Hik-Connect uređaj, potrebno je napraviti sljedeće:

1. Preuzeti zadnju verziju Hik-Connect aplikacije sa Google Play ili App Storea.

2. Hikvision uređaj koji treba odspojiti sa nekog računa i mobitel na kojem je instalirana Hik-Connect aplikacija moraju biti u istoj mreži.

3. Odabrati Dodaj uređaj (Add device):

4. Ukoliko je uređaj dodan na neki drugi račun, pojavit će se nova poruka i tipka za poništavanje veze:

5. Pritisnuti tipku, unijeti admin lozinku Hikvision uređaja i upisati znamenke i slova sa slike:

6. Klikom na tipku Završi (Finish) poništava se veza uređaja sa Hik-Connect računom. Sada uređaj možete dodati na novi račun.

Uređaje sa novijim verzijama firmwarea moguće je pobrisati sa Hik-Connecta i putem SADP-a. Pokrenite aplikaciju, odaberite uređaj i kliknite na Unbind gumb:

Unesite username (admin) i lozinku kako bi pobrisali uređaj.

Ako su vam potrebne dodatne informacije ili imate bilo kakva pitanja, slobodno se obratite na email [email protected].